surisarna

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

3bba<3

Av Jag Heter... - 8 juni 2012 21:06

jajo, ebba då en väldigt god vän till mig. Sa då vad Åsa hade sagt  om mig..
Jo vi va på ett party hemma hos Tilda, då gick Åsa och ebba iväg för dom ville typ göra något annat.. Då hade ebba sagt varenda liten sak Åsa hade sagt om mig..
Såhär: (säger inte allt):

*Du drar med dig alla 'JnamnA'.

*Du bestämmer över mig (åsa).. Jag bestämmer över henne menar hon..

*Du är elak.

*Falsk.
*dåligt humör. (HAhah, puberteten.)
Ja sånt.. Tar faktiskt illa vid mig av sånt.


Kommentera vad ni tycker och tänker.

ha're.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jag Heter... - 9 juni 2012 16:22

ja ni läste väl rubriken? Hästen Lukas gjorde lite också att Åsa och jagg började bråka!. eller 'Tilda' och Jag ska hyra hästen och hon har ridit hela veckan, kan inte jag få rida nu? Tilda är inte så himla bra på att rida, (inte för att jag hel...

Av Jag Heter... - 8 juni 2012 20:32

Hejhej, ja förut när jagg höll på med texten så stängdes datorn av. 'bajsockså'. Aja, jag får skriva om: Jag åkte bussen till skolan, jag var väldigt seg eftersom dagen innan hade min klass vart på klassresa (Jag träffade Timbuktu!!!!) as glad fö...

Av Jag Heter... - 8 juni 2012 17:45

Hej hej alla där ute som sitter och tråkar. Jag (nifårinteveta namnetännu) har precis skaffat denna blogg, och ni vill veta varför.. Jo jag och min bästa vän, jag kan säga namnet på henne: Åsa. Jo vi bråkar som  SATAN! Men förr eller senare kommer vi...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

MittLiv.

MittDummaLiv.

Åsa, om du nånsin läser detta, PUSS JAGÄLSKARDIG!


Ovido - Quiz & Flashcards